miercuri, 26 ianuarie 2011

PĂCĂLELILE

A fost odată un animăluţ care nu ştia cum îl cheamă sau ce specie este.
Era foarte supărat fiindcă atunci când animalele din pădure îl întrebau cum îl cheamă, el nu ştia şi toate animalele începeau să râdă de el. Fiind iarnă, ştiţi că iarna aduce şi somnul după ea, el când dormea a visat că trebuie să îşi cunoască mama ca astfel îşi va afla numele şi ce fel de fiinţă este. A umblat zi şi noapte dar nimic nou. Toate speciile de animale ştiau că cel fără nume merge în căutarea mamei lui. În special cumătra vulpe, care purta numele de Magdalena întocmai ca regina, care avea acelaşi nume.
Vulpea fiind hoaţă, s-a gândit să se dea ea drept mama animalului fără nume. Zis şi făcut. Vulpea l-a întâlnit pe animăluţul fără nume şi i-a spus că ea este mama lui.
Vulpea zise:
- Hei, fiul meu!
- Poftim? se întreabă animăluţul. Tu eşti mama mea?
- Da.
- Păi, atunci cum ai aflat că vreau să te caut? Şi dacă eşti mama mea atunci spune-mi draga mea mămică cum mă numesc şi ce fel de fiinţă sunt?
- Eu am aflat că vrei să mă cauţi fiindcă, regina este sora ta şi este zână, ea are şi un glob magic.
- Să îţi răspund la a doua întrebare.
- Pe tine te cheamă Max şi eşti o fiinţă foarte rară, ba chiar eşti singurul de pe planeta Terra din această specie.
- Atunci dacă sunt singurul, tu nu eşti mama mea, iar cea ce ai spus sunt doar minciuni sau păcăleli. Iar regina nu este sora mea şi nici fiica ta la fel ca mine nu sunt rudă cu tine.
Mama animalului fără nume era după un copac şi asculta. După ce a plecat vulpea, a venit adevărata mamă şi i-a zis fiului său:
- Eu sunt adevărata ta mamă.
- Cum aşa? întrebă animalul.
- De unde ştii că sunt fiul tău? Şi dacă eşti mama mea, atunci spune-mi cum mă cheamă.
- Pe tine te cheamă Ciupacabra şi ştiu că eşti fiul meu fiindcă eu te-am căutat mereu şi ştiu cum arăţi şi ca să ştii te-am pierdut într-o luptă cu lupul. A, era să uit! Tu eşti o specie care se numeşte Chinchilla. Şi mama lui Ciupacabra ca să se răzbune pe vulpe s-a dus la regină şi i-a zis:
- Vede-ţi că Magdalena s-a dat drept mama dumneavoastră şi mama copilului meu. Când a auzit regina i-a dat o pedeapsă Magdalenei.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu