vineri, 1 aprilie 2011

La film

Într-o zi liberă, eu şi părinţii mei am făcut o înţelegere. Înţelegerea a fost următoarea. Dacă voi putea lua într-o zi cinci de zece, ei îşi vor lăsa toate ocupaţiile şi vor merge cu mine la filmul „Dacii şi romanii”. Zis şi făcut . Eu am luat cinci de zece, iar părinţii mei şi-au respectat promisiunea făcută. Când am ajuns acolo, la film, am stat liniştită. Eu am întrebat-o pe mama: - Cine sunt dacii şi romanii? - Dacii şi romanii sunt strămoşii noştri, iar noi suntem urmaşii lor, spuse mama. Tata însă crede ca romanii erau fraţi cu dacii. După ce am terminat de vorbit, oamenii din sală scoteau sunete înfricoşătoare. Eu până la urmă am adormit, aşa că nu am apucat să văd tot filmul. Când m-am trezit, eram tot acolo, cea ce părea foarte ciudat , după câteva minute m-a trezit mama şi eram acasă, aşa că mi-am dat seama că totul a fost un vis . După ce m-am îmbrăcat, am plecat la şcoală. Acolo ni s-a predat o lecţie despre strămoşii noştri. Doamna învăţătoare ne-a spus că pământul Daciei a fost ocupat de romani dar nu în totalitate, şi ei au trăit în bună înţelegere.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu